مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-05-11سياسي

زیرساخت های آموزشی اتباع خارجی در ایلام توسعه می یابد


معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: با همکاری کمیساریای عالی پناهندگان و دفتر اتباع استانداری، زیرساخت های آموزشی اتباع خارجی در ایلام توسعه می یابد.

- ، الیاس فتاحی ظهر سه شنبه در نشست کارگروه اتباع استانداری اظهار داشت: پیگیری مشکلات اتباع خارجی رصد و نسبت به رفع آنان اقدام لازم انجام گیرد.

وی با اشاره به صدور شناسنامه برای فرزندان حاصل از ازدواج زن ایرانی با مرد خارجی، بر بهره گیری از فرصت و ظرفیت قانونی به دست آمده تاکید کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با تاکید بر ساماندهی و توسعه آموزش اتباع و مهاجرین استان، تصریح کرد: همراهی دستگاه های اجرایی برای ساماندهی اتباع خارجی در حوزه اشتغال و سکونت از مهم ترین مسائلی است که در سال جاری باید به آن پرداخت.

وی با تاکید بر اینکه نباید هیچکدام از اتباع خارجی از تحصیل باز بمانند، خواستار توسعه آموزش اتباع خارجی و زیرساخت های آموزشی و درمانی در استان شد.

فتاحی با اشاره به ساخت مدرسه و درمانگاه توسط امور اتباع و مهاجرین خارجی استان با حمایت کمیساریای عالی پناهندگان بیان کرد: همکاری و همراهی این نهاد بین المللی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری هرچه با شکوهتر انتخابات در استان ابراز داشت: 28 خرداد انتخابات ریاست جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های آموزشی اتباع خارجی در ایلام توسعه می یابد

زیرساخت های آموزشی اتباع خارجی در ایلام توسعه می یابد