مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-11فرهنگي

چشم انداز جریان فرهنگ و هنر انقلابی روشن است / سال 1400 بهار فرهنگ و هنر مساجد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: چشم انداز جریان فرهنگ و هنر انقلابی به واسطه فعالیت های ارزشمند کانون های فرهنگی هنری مساجد استان روشن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدقاسم ناظمی در مراسم تجلیل از مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت ابراهیم تبریز؛ اظهار داشت: انتظار داریم کانون های برگزیده بتوانند مهارت ها و تحربیات خود را به دیگر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان نیز انتقال دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با تأکید بر این که ستاد استانی باید زمینه و زیرساخت های لازم را برای تحقق این امر فراهم کند، گفت: نیازمند محتواگرایی و نگرش کیفی به فعالیت های کانون های مساجد جهت تاثیرگذاری مثبت این نهادهای مردمی هستیم.

وی با بیان این که نخبگان و اندیشمندان مسجدی می توانند پشتوانه فکری و نظری نسل جدید باشند، خاطرنشان کرد: همچنان که در سال های نخستین انقلاب جلسات سخنرانی و کتب شهید بهشتی، شهید مطهری و مرحوم شریعتی چراغی در مسیر فعالیت بچه های مسجدی بود، امروز نیز باید به دنبال تامین پشتوانه فکری و نظری فعالان مسجدی باشیم.

ناظمی با تأکید بر این که چشم انداز جریان فرهنگ و هنر انقلابی به واسطه فعالیت های ارزشمند کانون های فرهنگی هنری مساجد استان روشن است، گفت: نیازمند ترویج تفکر هنر انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز جریان فرهنگ و هنر انقلابی روشن است / سال 1400 بهار فرهنگ و هنر مساجد

چشم انداز جریان فرهنگ و هنر انقلابی روشن است / سال 1400 بهار فرهنگ و هنر مساجد