مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-11سياسي

امر به معروف و نهی از منکر باید مردمی شود


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید عرصه را فراهم کنیم تا مردم وارد میدان امر به معروف و نهی از منکر شوند، گفت: مردمی شدن این حرکت زمانی عملی می شود که از محله و کوچه ها آغاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: مردم ما مسلمانند، از بدی ها بیزار و دوست دار خوبی ها هستند و ما باید این عرصه را فراهم کنیم تا مردم وارد میدان شوند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در سطح کشور در حال خودیابی است، ادامه داد: همیشه دغدغه مند بودیم که چرا این ستاد واقعٱ احیا کننده امر به معروف و نهی از منکر نیست و عملکرد آن تنها در جلسات خلاصه می شود و نقش آمرین به معروف و ناهیان از منکر دیده نمی شود، البته لازمه این کار حرکت عظیم در سطح کلان بود.

نکونام اظهار کرد: اخیراً از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خبرهای خوبی به گوش می رسد و قانونمند شدن ستاد احیا نشانه های آن است که بر اساس این قانون اختیارات و جایگاه خوبی را پیدا کرده و هم قانونٱ موظف است ایفای نقش کند و هم مصوباتش عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف و نهی از منکر باید مردمی شود

امر به معروف و نهی از منکر باید مردمی شود