مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-11اجتماعي

تعداد زائران خانه خدا در روزهای پایانی ماه رمضان افزایش یافت+فیلم


در روزهای اخیر با تدابیر متولیان خانه خدا به منظور رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی، تعداد زائران مسجدالحرام به ویژه نمازگزاران خانه خدا افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در حالی که از اوایل ماه مبارک رمضان متولیان مسجدالحرام از اعمال محدودیت هایی برای پذیرش زائران خبر داده بودند، در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر بر تعداد زائران و نمازگزاران مسجدالحرام افزوده شده است.

  حضور پرشور زائران در نماز جماعت مسجدالحرام بر همین اساس، هر روز بیش از 15 هزار نفر از افراد ساکن عربستان برای زیارت خانه خدا و اقامه نماز جماعت به مسجدالحرام مشرف می شوند؛ این امر در حالی است که سال گذشته در چنین ایامی خانه خدا خالی از زائر بود و فقط کارکنان مسجدالحرام اجازه حضور در این مکان مقدس را داشتند.

حتی در ایام حج تمتع سال گذشته که فقط افراد ساکن عربستان به خانه خدا مشرف شدند، حدود 10 هزار نفر مجوز تشرف به مسجدالحرام را داشتند.

در روزهای اخیر با تدابیر متولیان خانه خدا، در کنار رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی، تعداد زائران پذیرش شده در ماه رمضان افزایش یافته است و در طبقات مسجدالحرام نیز نماز جماعت اقامه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد زائران خانه خدا در روزهای پایانی ماه رمضان افزایش یافت+فیلم

تعداد زائران خانه خدا در روزهای پایانی ماه رمضان افزایش یافت+فیلم