مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-05-11سياسي

بزگترین رویداد سرمایه گذاری استارتاپی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سیستان و بلوچستان گفت: بزگترین رویداد سرمایه گذاری استارتاپی سیستان و بلوچستان به همت ستاد اجرایی برگزار می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سیستان و بلوچستان گفت: بزگترین رویداد سرمایه گذاری استارتاپی سیستان و بلوچستان به همت ستاد اجرایی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علیرضا راشکی در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان استان توسعه یافته ای نیست اما همواره ادعا داریم این استان در آستانه توسعه قرار دارد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همواره خلأ حضور سرمایه گذاران در سیستان و بلوچستان حس می شود که انتظار داریم مجموعه هایی در استان حامی ایده ها و برنامه ها شوند تا سرمایه گذاری برای توسعه در استان بیش از گذشته صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در چارچوب تفاهم نامه هایی که در استان مابین ستاد و استانداری منعقد می شود حرکت های خود را در راستای توسعه استان که در حال اتفاق افتادن است جهت می دهد.

راشکی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که در سال های اخیر انتخاب شعار سال از سوی ایشان حول محور تولید، اقتصاد، جهش، پشتیبانی، مانع زدایی بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزگترین رویداد سرمایه گذاری استارتاپی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

بزگترین رویداد سرمایه گذاری استارتاپی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود