مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-11سياسي

نمایه شدن نشریه پژوهشگاه مواد و انرژی در اسکوپوس


دومین نشریه علمی انگلیسی زبان پژوهشگاه مواد و انرژی با عنوان Journal of Renewable Energy and Environment (JREE)، در پایگاه استنادی بین المللی اسکوپوس نمایه شد.

- دومین نشریه علمی انگلیسی زبان پژوهشگاه مواد و انرژی با عنوان Journal of Renewable Energy and Environment (JREE)، در پایگاه استنادی بین المللی اسکوپوس نمایه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا خاوندی، رییس پژوهشگاه مواد و انرژی و مدیر مسئول نشریات علمی این پژوهشگاه، با اعلام این خبر گفت: فصل نامه علمی JREE که با همکاری انجمن مهندسی شیمی ایران منتشر میشود، پس از فرایند استانداردسازی، انجام مکاتبات توسط سردبیر نشریه و احراز شرایط لازم با ارزیابی های به عمل آمده، در ماه می (May) سال 2021 میلادی برای نمایه سازی در نمایه استنادی علمی اسکوپوس وابسته به Elsevier، پذیرفته شد.

وی افزود: ساختار و ارکان نشریه شامل اعتبار و فعالیت های سردبیر، هیئت تحریریه و ناشر، ساختار، الگو و کیفیت مقالات، انتشار منظم سالیانه و به موقع مقالات با رعایت موازین، کیفیت داوری و اخلاق حرفه ای نشر، گستره جغرافیایی نویسندگان، اعضای هیئت تحریریه و داوران و کامل و استاندارد بودن وب سایت نشریه مهمترین معیارهایی است که در پذیرش نشریه توسط اسکوپوس مؤثر بوده که طبق روال اسکوپوس، پس از گذشت مدت زمان مشخص و در ارزیابی آینده، نسبت به اعطای رتبه بندی (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایه شدن نشریه پژوهشگاه مواد و انرژی در اسکوپوس

نمایه شدن نشریه پژوهشگاه مواد و انرژی در اسکوپوس