مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-11سياسي

پروژه های نیمه تمام آموزشی اسدآباد باید به سرانجام برسد


طی جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی شهرستان با مدیران کل استان تأکید بر آن شد هر چه سریع تر پروژه های نیمه تمام از جمله پروژه های نیمه تمام آموزشی شهرستان به سرانجام برسد که در این راستا نیاز به پیگیری تمام قد آموزش و پرورش شهرستان .

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت: طی جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی شهرستان با مدیران کل استان تأکید بر آن شد هر چه سریع تر پروژه های نیمه تمام از جمله پروژه های نیمه تمام آموزشی شهرستان به سرانجام برسد که در این راستا نیاز به پیگیری تمام قد آموزش و پرورش شهرستان در اتمام این پروژه ها خواهد بود.

سعید کتابی سه شنبه 21 اردیبهشت ماه در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: استخر شنای فرهنگیان، کانون فرهنگی تربیتی شهید طائفی و برخی مدارس روستایی از جمله پروژه های نیمه تمام آموزشی شهرستان بوده که با اختصاص اعتبارات در سال جاری نیازمند پیگیری اتمام هستند.

وی همچنین با اشاره به امتحانات حضوری دانش آموزان پایه نهم و هشتم شهرستان تصریح کرد: در این راستا سلامت دانش آموزان به طور قطع در اولویت قرار دارند و قبل از برگزاری امتحانات بازرسی و نظارت بر وضعیت تهویه، چینش صندلی های امتحانی، رعایت فاصله دو متری صندلی ها و دیگر پروتکل ها از طریق بازرسان امر ضرورت خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه تمام آموزشی اسدآباد باید به سرانجام برسد

پروژه های نیمه تمام آموزشی اسدآباد باید به سرانجام برسد