مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-11سياسي

برگزاری نماز عید فطر در 500 پایگاه اقامه نماز در خراسان شمالی


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری نماز عید فطر در بیش از 500 پایگاه اقامه نماز در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری نماز عید فطر در بیش از 500 پایگاه اقامه نماز در استان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی سالاری، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا، برگزاری نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی در سراسر کشور برگزار می شود، اظهار کرد: برای پیشگیری از ازدحام و تراکم جمعیت که موجب گسترش بیماری کووید 19 می شود، در تمام مساجد، تکایا، حسینیه ها، و.

که دارای فضای باز هستند، نماز عید فطر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نماز عید فطر در تمام استان ساعت هفت صبح برگزار می شود، تصریح کرد: از مردم خواهش می کنیم که برای اقامه نماز عید فطر به نزدیک ترین محل اقامه نماز در محله خود مراجعه کنند.

سالاری در خصوص برگزاری نماز عید فطر در شهرستان های مختلف استان، تاکید کرد: نماز عید فطر در جاجرم در خیابان 15 خرداد، گرمه در حسینیه شهدا، راز در میدان معلم، غلامان در مقابله مسجد، ایور در مقابل مسجد صاحب الزمان، درق در مصلی، صفی آباد در مصلی، شوقان در مقابل مسجد، سنخواست در مقابل مسجد جامع، حصارگرمخان در مقابل حسینیه، بجنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نماز عید فطر در 500 پایگاه اقامه نماز در خراسان شمالی

برگزاری نماز عید فطر در 500 پایگاه اقامه نماز در خراسان شمالی