مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-11بين الملل

حماس توقف نبرد با صهیونیست ها را به توقف جنایات در قدس منوط کرد


رییس دفتر سیاسی جنبش حماس تصریح کرد تا زمانی که صهیونیست ها به کلیه اشکال تجاوز و تروریسم در قدس پایان ندهند، نبرد این جنبش نیز ادامه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس، امروز (سه شنبه - 11 می)، اعلام کرد که تصمیم این جنبش این است که تا زمانی که اشغالگران کلیه اشکال تجاوز و تروریسم را در قدس و مسجدالاقصی متوقف نکنند، به نبرد خود ادامه دهد.

به نوشته خبرگزاری فلسطینی معا ، وی افزود: معادله ارتباط غزه به قدس ثابت است و تغییر نخواهد کرد و هر زمانی که قدس فراخواند، غزه لبیک می گوید.

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که قدس یک موازنه قدرت جدید در حوزه های سیاسی، مردمی و میدانی در دو حوزه داخلی و خارجی،ایجاد کرد و اراده ملت فلسطین پیروز می شود.

نظامیان صهیونیست از صبح دیروز (10 می)، مصادف با 28 ماه مبارک رمضان، با حمله به صحن های مختلف مسجدالاقصی، آن را به یک میدان جنگ تبدیل کردند و ضمن محاصره آن، با استفاده از بمب های صوتی، گاز اشک آور، گلوله های پلاستیکی و حتی فلزی، نمازگزاران و تحصن کنندگان در این مکان مقدس را هدف قرار دادند.

علاوه بر آن در مناطق مختلف کرانه باختری نیز، نظامیان و شهرک نشنیان صهیونیست با فلسطینیانی که در اعتراض به طرح های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس توقف نبرد با صهیونیست ها را به توقف جنایات در قدس منوط کرد

حماس توقف نبرد با صهیونیست ها را به توقف جنایات در قدس منوط کرد