مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-11اجتماعي

آمادگی سازمان بهزیستی برای دریافت فطریه جهت کمک به مددجویان


معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور از آمادگی این سازمان برای دریافت فطریه مردم در سراسر کشور برای کمک به حل مشکلات مددجویان سازمان بهزیستی خبر داد.

- ، یزدان مهر معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی در جمع خبرنگاران در خصوص دریافت فطریه هموطنان در سراسر کشور گفت: سازمان بهزیستی هر ساله به منظور بهره مندی از ظرفیت ماه مبارک رمضان اقدامات گوناگونی جهت جلب جذب مشارکت مردمی انجام می دهد.

وی ادامه داد: بر اساس نظرات آیات عظام ما در این سازمان می توانیم با جمع آوری زکات فطریه عام و کفاره، بخش کوچکی از مشکلات مددجویان را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: جامعه هدف ما هم دارای معلولیت هستند و هم بی بضاعت هستند و قطعاً این طیف از استحقاق بیشتری برخوردارند.

به گفته وی دفتر مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی با پیگیری مستمر و با هماهنگی استانها و شورای عالی زکات در سراسر کشور اقدامات متعددی انجام داده است از جمله ارسال بخشنامه پیگیری مشکلات و هماهنگی بخش تبلیغات و طراحی صندوق های دریافت فطریه، استقرار صندوق های فطریه با ستاد امور مساجد و … وی درباره شیوه های جذب وجوهات شرعی در عید سعید فطر 1400 گفت: از طریق سایت مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی و اپلیکیشن های فعال و سامانه های کدهای دستوری که در این زمینه هست و در پرتال این سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سازمان بهزیستی برای دریافت فطریه جهت کمک به مددجویان

آمادگی سازمان بهزیستی برای دریافت فطریه جهت کمک به مددجویان