مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-11بين الملل

مزدوران آمریکایی صحنه گردان اصلی جنایت تروریستی در کابل هستند


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با محکوم کردن حمله انتحاری به دانش آموزان مدرسه کابل گفت: مزدوران آمریکایی و هم پیمانانش در عملیات تروریستی کابل صحنه گردان اصلی این جنایت هستند.

- با محکوم کردن حمله انتحاری به دانش آموزان مدرسه حضرت سیدالشهداء (ع) کابل، گفت: صحنه گردان اصلی این جنایت هولناک و تمام مشکلات امنیتی امروز منطقه و جهان اسلام بی شک حضور دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا و هم پیمانانش در منطقه است.

وی با محکوم کردن اقدام تروریستی در به خاک و خون کشیده شدن تعدادی از دانش آموزان مدرسه سیدالشهداء (ع) کابل و با اعلام انزجار از این اقدام ددمنشانه و با انتقاد از سکوت برخی مجامع بین المللی و کشورهای اسلامی، اظهار داشت: حادثه تروریستی مدرسه دخترانه حضرت سیدالشهداء (ع) کابل قطعاً با چراغ سبز برخی کشورهای های حامی تروریست به ویژه دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا و هم پیمانانش در منطقه رخ داد و برنامه ریزی شده بود.

وی در ادامه با اشاره با محکوم کردن حضور بیگانگان در منطقه و به ویژه در غرب آسیا، افزود: خون به ناحق ریخته شده دانش آموزان مدرسه حضرت سیدالشهداء (ع) کابل و همه کشتارهای سال های اخیر در افغانستان، پاکستان، سوریه، یمن، عراق، فلسطین و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزدوران آمریکایی صحنه گردان اصلی جنایت تروریستی در کابل هستند

مزدوران آمریکایی صحنه گردان اصلی جنایت تروریستی در کابل هستند