مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-11اقتصادي

پیگیری ارتقای کیفیت بهداشتی تخم مرغ در همدان


مدیرکل دامپزشکی استان همدان از پیگیری برای ارتقای کیفیت کشتارگاهی و کیفیت بهداشتی تخم مرغ طی امسال در استان خبر داد.

- محمودرضا رسولی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از نبود بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان طی سه سال اخیر در استان خبر داد و اظهار کرد: مراقبت ها، پایش ها و نمونه برداری ها به طور مداوم انجام می شود و کنترل خوبی در زمینه این بیماری وجود دارد.

وی به 20 هزار مورد آزمایش در کنترل بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پردندگان طی هر سال در استان اشاره کرد و گفت: ماهیت کار دامپزشکی مدیریت بحران است؛ باید مراقب باشیم بیماری مخصوصا بیماری های دام یا آنفلوانزای فوق حاد پرندگان از جایی طغیان نکند.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان با اشاره به اینکه بیش از 43 مورد اقدام پیشگیرانه به منظور مبارزه با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان انجام می شود افزود: با هماهنگی استانداری و به ویژه استاندار به عنوان رییس ستاد مبارزه با آنفلوانزای فوق حاد استان، اقدامات خوبی در خصوص وارد نشدن بیماری به طیور بومی، حیات وحش و واحدهای صنعتی  شده است.

وی با بیان اینکه طی دو سال اخیر مواردی از بیماری تب برفکی و شاربن به صورت محدود در بخش هایی وجود داشته که طبق پروتکل های سازمان با آنها برخورد شده است عنوان کرد: خوشبختانه اقدامات همکاران باعث کنترل بیماری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ارتقای کیفیت بهداشتی تخم مرغ در همدان

پیگیری ارتقای کیفیت بهداشتی تخم مرغ در همدان