مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-05-11پزشكي

انجام 38 مورد نمونه برداری از کیفیت آب شرب شهری سنندج


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در بخش نظارت بر اقدامات بهبود و کنترل کیفیت آب شرب شهری، 38 مورد نمونه برداری تایید سلامت آب و 220 مورد تست کلر سنجی در نقاط مختلف شهر در این زمینه به انجام رسیده است.

- ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در بخش نظارت بر اقدامات بهبود و کنترل کیفیت آب شرب شهری، 38 مورد نمونه برداری تایید سلامت آب و 220 مورد تست کلر سنجی در نقاط مختلف شهر در این زمینه به انجام رسیده است.

آرزو فلاحی امروز (21 اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگار با بیان اینکه نظارت ویژه بر فعالیت ادارات و اصناف همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: در سه روز گذشته 8 اکیپ گشت مشترک ستادی از 42 مکان و دو اداره و در سطح بازدیدهای محیطی مراکز تابعه 458 مورد بازدید از صنوف مختلف در سطح شهر سنندج به انجام رسیده است.

وی با اشاره به بازدیدهای مکرر از مراکز عرضه غذای آماده، افزود: در مدت زمان یادشده از 150 مرکز تهیه و عرضه غذایی آماده بازدید شده و تعداد 9 مورد از مواد اولیه و آماده طبخ در راستای تایید سلامت مواد مذکور مورد نمونه برداری قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: چهار مورد نان خبازی های سطح شهر از نظر تعیین میزان نمک در نان و عدم استفاده از جوش شیرین نمونه گیری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 38 مورد نمونه برداری از کیفیت آب شرب شهری سنندج

انجام 38 مورد نمونه برداری از کیفیت آب شرب شهری سنندج