مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-05-11سياسي

محسن هاشمی:برای ثبت نام در انتخابات دریغ نمی کنم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره برنامه های امروز صحن شورا اظهار داشت: - محسن هاشمی گفت: برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری منتظر نظر جبهه اصلاحات ایران هستم و اگر از من درخواست شود دریغ نمی کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره برنامه های امروز صحن شورا اظهار داشت: دو اعتراض فرمانداری در مورد مصوبه های شورای شهر مورد بحث و گفتگو قرار گرفت که یکی از آن ها در خصوص اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه الزام شهرداری تهران به رفع سدمعبر ساختمانی غیرمجاز و ایمن سازی حصار کارگاهی بود.

وی گفت: اصلاحات پیشنهادی سرانجام با 18 رأی موافق به تصویب رسید همچنین در خصوص اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه طرح جامع مدیریت پسماند در شهر تهران نیز مباحثی مطرح شد که این موضوع نیز با لحاظ پیشنهادات اصلاح شد و اقدامات لازم صورت گرفت.

رییس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا شما کاندیدای ریاست جمهوری می شوید و برای شرکت در انتخابات به عنوان کاندیدا ثبت نام می کنید یا خیر؟ گفت: منتظریم جبهه اصلاحات ایران که معروف به نهاد اجماع ساز است بر اساس برنامه های ارائه شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن هاشمی:برای ثبت نام در انتخابات دریغ نمی کنم

محسن هاشمی:برای ثبت نام در انتخابات دریغ نمی کنم