مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-11بين الملل

پیشنهاد ریاض به سوریه؛ کاهش ارتباط با تهران در مقابل مشارکت در بازسازی


روزنامه الاخبار در تحلیلی نوشت که عربستان پس از ناامیدی از آمریکا پیشنهاد مشارکت در بازسازی سوریه در مقابل کاهش روابط دمشق با تهران را داده است.

- روزنامه الاخبار در تحلیلی نوشت که عربستان پس از ناامیدی از آمریکا پیشنهاد مشارکت در بازسازی سوریه در مقابل کاهش روابط دمشق با تهران را داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه لبنانی الاخبار در تحلیلی نوشت: عربستان سعودی در سایه ناامیدی پی درپی از هم پیمان آمریکایی چاره ای جز بازسازی سیاست منطقه ای خود به ویژه در قبال ایران و هم هم پیمانان آن ندارد.

در این تحلیل آمده است: در این راستا سعودی ها تلاش دارند که روابط خود با سوریه را تغییر دهند واخیرا هیاتی سعودی در سفری به دمشق پیشنهاد مشارکت در بازسازی سوریه را داده اند اما مشکل اینجاست که این تلاش ها همچنان برپایه تصورات و شرط بندی های اشتباه است.

این روزنامه لبنانی با اشاره به فراز و نشیب های روابط ریاض و دمشق از سال 2011تا این لحظه نوشت: اخیرا اخباری در رابطه با سفر هیات سعودی به دمشق منتشر شده و سعودی ها تنها اعلام کردند که این اخبار غیردقیق است و آن ها را به طور کامل تکذیب نکردند و دلیلش این است که اطلاعات روزنامه گاردین صحیح نیست و خالد الحمیدان، رییس سازمان اطلاعات عربستان به سوریه سفر نکرده بلکه یک مسئول دیگری بود و تقریبا پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ریاض به سوریه؛ کاهش ارتباط با تهران در مقابل مشارکت در بازسازی

پیشنهاد ریاض به سوریه؛ کاهش ارتباط با تهران در مقابل مشارکت در بازسازی