مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-11اقتصادي

محصولات کشاورزی باید ارزش افزوده واقعی خود را پیدا کنند


استاندار قم با اشاره به اهمیت تکمیل زنجیره تولید محصولات کشاورزی، بر دستیابی به ارزش افزوده واقعی در این محصولات تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در حاشیه برنامه هفتگی سه شنبه های اقتصادی - که به بازدید، کلنگ زنی و یا افتتاح واحدهای تولیدی در استان قم اختصاص دارد – در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: بسیار خوشحالم که امروز و در سال حمایت از تولید و پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، دو واحد فرآوری و تولید محصولات بخش کشاورزی را افتتاح کردیم.

وی با تقدیر و تشکر از کارآفرینان بخش کشاورزی استان اضافه کرد: کارآفرینان بخش کشاورزی در استان هم در اصلاح الگوی کشت و هم در ارتباط با تکمیل زنجیره تولید و دستیابی به ارزش افزوده در محصولات کشاورزی همت کرده اند که باید آنان را تحسین کرد و به این تلاش آفرین گفت.

استاندار قم ادامه داد: حضور امروز ما نشانه پشتیبانی از این فرآیند و عرض خداقوت و خسته نباشید به این عزیزان است، چراکه کار اصلی را در این حوزه خود کارآفرینان و تولیدکنندگان انجام می دهند و ما هم در خدمت آنان بوده و خواهیم بود.

سرمست با ابراز امیدواری به این که در سال جدید هم بتوان در زمینه اصلاح الگوی کشت به توفیقات مهمی دست یافت خاطر نشان کرد: از آن جا که مزارع گل محمدی به صورت گسترده در قم وجود دارد، سال ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات کشاورزی باید ارزش افزوده واقعی خود را پیدا کنند

محصولات کشاورزی باید ارزش افزوده واقعی خود را پیدا کنند