مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-11پزشكي

بهبود رفلاکس معده با گیاه انیسون


گیاه انیسون ، تقویت کننده دهانه معده، ضد نفخ و ضد اسپاسم بوده و برای ناراحتی های معده کاربرد دارد و رفلاکس معده را بهبود می بخشد.

- گیاه "انیسون"، تقویت کننده دهانه معده، ضد نفخ و ضد اسپاسم بوده و برای ناراحتی های معده کاربرد دارد و رفلاکس معده را بهبود می بخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس حسین راغ آرا، مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: انیسون با نام های دیگر بادیان رومی، رازیانه رومی، کمون رقیق، زیره رومی و رازیانج شاهی، گیاهی با طبیعت گیاه گرم و خشک است که قسمت مورد استفاده آن دانه گیاه بوده و روغن نیز کاربرد دارویی دارد.

وی افزود: انیسون، خلط آور و ضد انگل بوده، دندان را جلا داده و بدبویی دهان را برطرف می کند؛ مطبوع کننده است و در صنایع غذایی به این جهت از آن استفاده می شود.

جهت حمام های زیبایی از آن استفاده می شود؛ قاعده آور و ضدعفونی کننده بوده، گرفتگی مجاری تنفسی را برطرف کرده و خاصیت ضد درد و تسکینی دارد.

مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه گیاه انیسون تقویت کننده دهانه معده است و به این دلیل رفلاکس معده را بهبود می بخشد، بیان کرد: این گیاه ضد نفخ و ضد اسپاسم بوده و برای ناراحتی های معده کاربرد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود رفلاکس معده با گیاه انیسون

بهبود رفلاکس معده با گیاه انیسون