مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-11اقتصادي

مکان یابی برای ساماندهی بار و دست فروشان در شیراز لازم است


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز بر لزوم مکان یابی مناسب برای سامان دهی دست فروشان و بارفروشان در سطح این کلانشهر تاکید کرد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز بر لزوم مکان یابی مناسب برای سامان دهی دست فروشان و بارفروشان در سطح این کلانشهر تاکید کرد.

علی ناصری سه شنبه 21 اردیبهشت و در یکصد و هفتاد و نهمین نشست کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز به ارائه سه دستور کار گزارش شهرداری در خصوص سامان دهی و توسعه بازارچه های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، ساماندهی دست فروشان و بارفروشان سطح شهر و همچنین ساماندهی نحوه عرضه، فروش و کشتار دام پرداخت.

او در این جلسه که با حضور اعضای کمیسیون، مدیران و نمایندگان جهاد کشاورزی، تعاون روستایی؛ صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، راه و شهرسازی، دامپزشکی، محیط زیست، معاونت خدمات شهری شهرداری، سازمان سامان دهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی و اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز برگزار شد به بررسی دستور کارها پرداخت.

ناصری گفت: در دستور کار نخست مبنی بر سامان دهی و توسعه بازارچه های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، پس از ارائه گزارش توسط معاونت خدمات شهری، دانشگاه علوم پزشکی، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان یابی برای ساماندهی بار و دست فروشان در شیراز لازم است

مکان یابی برای ساماندهی بار و دست فروشان در شیراز لازم است