مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-11فناوري

تست رقیب کلاب هاوس در فیس بوک آغاز شد


فیس بوک در راستای توسعه خدمات صوتی این شرکت که شامل میزبانی پادکست و ابزارهای تولید محتوا خواهد بود، نخستین تست محصول Live Audio Rooms خود را در تایوان آغاز می کند.

- فیس بوک در راستای توسعه خدمات صوتی این شرکت که شامل میزبانی پادکست و ابزارهای تولید محتوا خواهد بود، نخستین تست محصول Live Audio Rooms خود را در تایوان آغاز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این غول شبکه اجتماعی در آوریل مجموعه به روزرسانی هایی را برای خدمات صوتی خود اعلام کرد که Live Audio Rooms بخش اصلی آنها بود.

این محصول مشابه اپلیکیشن شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس است که به کاربران امکان می دهد به مکالمات صوتی بپردازند.

فیس بوک قصد دارد این خدمات آزمایشی را به مرور گسترش دهد و این سرویس نهایتا در اپلیکیشنهای فیس بوک و مسنجر موجود خواهد شد.

تایوان یکی از پرجنب و جوش ترین بازارهای فیس بوک است که در آنجا شخصیتهای معروف و سیاستمداران مدام در حال طرح مسائل مهم و تعامل آزادانه با مخاطبانشان هستند.

فیس بوک در ابتدا تست این محصول را به شماری چهره های عمومی محدود خواهد کرد و همزمان در حال برنامه ریزی برای آوردن Live Audio Rooms به گروههای فیس بوک است.

این شرکت در حال یکپاره کردن قابلیت Stars در محصول چت صوتی خود است تا علاقمندان برای حمایت از افراد مورد علاقه خود توکن بخرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست رقیب کلاب هاوس در فیس بوک آغاز شد

تست رقیب کلاب هاوس در فیس بوک آغاز شد