مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-11حوادث

حادثه برخورد قطار با پراید در شهرری دو مصدوم به جا گذاشت


سخنگوی آتش نشانی تهران از برخورد قطار مسافربری با یک پراید و مصدومیت دو جوان در خط آهن شهرری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران صبح امروز با اشاره به حادثه تصادف قطار با خودروسواری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 2:12 دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه برخورد قطار با یک دستگاه خودرو سواری در خط آهن شهرری به سمت ورامین، حدود دو کیلومتر پس از ایستگاه راه آهن شهرری به سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در محل مشاهده شد که قطار مسافربری که روی خط آهن تردد می کرد با یک دستگاه خودرو سواری پراید برخورد کرده و این خودرو تقریبا متلاشی و مسافتی را با قطار حمل شده بود که دو نفر سرنشین آقا و خانم جوان حدودا 18 ساله داخل خودرو بودند.

سخنگوی آتش نشانی تهران بیان کرد: ظاهرا در لحظات اولیه خانم جوان از خودرو به بیرون پرتاب شده بود و کمی عقب تر در حاشیه خاکی افتاده بود که دچار مصدومیت شده بود.

آقای جوان نیز داخل خودرو محبوس و گرفتار بود که آتش نشانان عملیات رهاسازی را آغاز کرده و پس از مدتی تلاش با برش قطعات خودرو او را نیز که دچار مصدومیت شده بود خارج کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه برخورد قطار با پراید در شهرری دو مصدوم به جا گذاشت

حادثه برخورد قطار با پراید در شهرری دو مصدوم به جا گذاشت