مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-11اقتصادي

تامین کالاهای اساسی بازار اهواز در آستانه عید فطر


رییس اتحادیه بنکداران و حق العمل کاران اهواز گفت: کالاهای اساسی به وفور در انبارهای بنکداران اهواز وجود دارد و کمبودی در خصوص کالاهای اولیه برای بازار عید فطر وجود ندارد.

- ایسنا/خوزستان رییس اتحادیه بنکداران و حق العمل کاران اهواز گفت: کالاهای اساسی به وفور در انبارهای بنکداران اهواز وجود دارد و کمبودی در خصوص کالاهای اولیه برای بازار عید فطر وجود ندارد.

محمدکمال سودمند در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت کالاهای اساسی در آستانه عید فطر، اظهار کرد: در تامین کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن و شکر در بازار فعلا مشکلی وجود ندارد و کالاهای اساسی به وفور در انبارهای بنکداران اهواز وجود دارد و کمبودی در خصوص کالاهای اولیه برای بازار عید فطر وجود ندارد.

وی افزود: به دلیل تغییرات فصلی و رسیدن به انتهای فصل، حبوبات افزایش قیمت جزیی حدود 2 تا 7 درصد داشته اند اما از نظر موجودی، به اندازه نیاز مصرف کنندگان حبوبات وجود دارد.

رییس اتحادیه بنکداران و حق العمل کاران اهواز گفت: با کاهش قیمت دلار، فعلا تب و تاب گرانی کالاها از بین رفته است و قیمت ها در حالت تعادل نسبی قرار گرفته اند.

سودمند با اشاره به روغن خوراکی نیز عنوان کرد: عده ای به دلیل بیکاری، روغن را از چرخه توزیع خارج می کنند و روغن یا کالاهایی که به صورت مقطعی دچار کمبود می شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین کالاهای اساسی بازار اهواز در آستانه عید فطر

تامین کالاهای اساسی بازار اهواز در آستانه عید فطر