مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 23:452021-05-10اقتصادي

راه اندازی نظام ارجاع منجر به کاهش هزینه های تحمیلی به بخش سلامت می شود


مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه ها از اختصاص 4 هزار میلیارد ریال منابع هدفمندی به بخش سلامت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، امید حاجتی مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها از مجموعه بیمه سلامت  بازدید کرد و از نزدیک در جریان فرایند امور بیمه ای ذی نفعان قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات خوبی که در این سازمان انجام شده بویژه مرکز الکترونیک سازمان بیمه سلامت و همچنین حذف دفترچه کاغذی و استفاده از نسخه الکترونیکی بیماران، اظهارداشت: این اقدامات موثر در جهت رفاه و ارتقا سهولت و دسترسی ذی نفعان به خدمات بیمه ای است که در ایجاد پایگاه اطلاعاتی برای برنامه ریزی های مختلف در حوزه سلامت نقش بسزایی را ایفا می کند.

وی با شرکت در جلسه شورای معاونین سازمان بیمه سلامت پیشنهاداتی را به مسئولان این سازمان در جهت ارتقا نظام سلامت و بیمه ارئه کرد و افزود: با راه اندازی نظام ارجاع هماهنگ، دریافت خدمات در بخش های پزشکی و پیراپزشکی که از ضابطه خاصی تبعیت نمی کند شاهد اثر بخشی بیشتر ودر نتیجه شاهد کاهش هزینه های تحمیلی به هر یک ازبخشها اعم از بیمه ها ، خانوار و بیماران و همچنین دولت باشیم.

حاجتی با بیان اینکه در سال جاری 4 هزار میلیارد ریال برای بخش سلامت از منابع سازمان هدفمندی هزینه شده است، ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی سازمان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نظام ارجاع منجر به کاهش هزینه های تحمیلی به بخش سلامت می شود

راه اندازی نظام ارجاع منجر به کاهش هزینه های تحمیلی به بخش سلامت می شود