مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 23:102021-05-10بين الملل

آیت الله سیستانی جنایت مدرسه کابل را محکوم کرد


مرجع عالیقدر شیعیان عراق در بیانیه ای جنایت انفجار تروریستی در مدرسه مکتب سیدالشهداء (ع) در افغانستان که به شهادت حداقل 85 نفر و مجروحیت ده ها تن اعم از کودکان دانش آموز و شهروندان غیرنظامی انجامید را محکوم کرد.

- جنایت هولناکی که در روز ماه مبارک رمضان عده زیادی از دختران دانش آموز مدرسه سیدالشهداء (ع) کابل را به خاک و خون کشانید و شهادت ده ها تن و زخمی شدن شمار بیشتری را در پی داشت، دل هر انسان آزاده و باوجدانی را جریحه دار و آکنده از غم و اندوه می نماید.

اگر چه سال هاست که غیرنظامیان بی پناه افغانستان هر از گاه یک بار مورد حملات وحشیانه گروه های افراطی و سنگدل واقع می شوند، ولی این جنایت در نوع خود کم نظیر و از جهاتی دردآورتر است.

این فاجعه جانکاه را به ملت شریف و مظلوم افغانستان به ویژه به خانواده های داغدار تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال برای آنان صبر و شکیبایی و برای مجروحین و آسیب دیدگان شفای عاجل را مسألت داریم.

در شرایط دشوار کنونی کشور عزیز افغانستان و با توجه به احتمال قدرت گرفتن بیش از پیش گروه های تندرو و افراطی، اتحاد و همبستگی ملی میان همه اقوام و ملیت های این کشور از هر زمانی دیگر ضروری تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سیستانی جنایت مدرسه کابل را محکوم کرد

آیت الله سیستانی جنایت مدرسه کابل را محکوم کرد