مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 22:002021-05-10سياسي

بازی «باخت - باخت» در فضای مجازی/ حمله بازی های مستهجن به امنیت رسانه ای کودکان


نه تنها در ایران بلکه در همه جهان بنا به کنوانسیون های حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان موضوع نظارت بدون مسامحه و بسیار جدی بر روی بازی های رایانه ای صورت می گیرد.

- خبرگزاری فارس- گروه رسانه: رها شدگی عرصه بازی های رایانه ای و موبایلی این روزها در اپ های اینترنتی بی داد می کند.

البته چند ماهی است نظارت های جدی تر بنیاد ملی بازی های رایانه ای به حوزه بازی باعث اعتراض برخی از استودیوهای بازی سازی و چهره های سرشناس این صنعت شده است.

اما همین اعتراضات که در پی القاء فضای سخت گیرانه نظارتی است، از طرفی و اعتراضات مردمی و رسانه ای فرصتی فراهم کرد تا به بحث نظارت بر صنعت بازی رایانه ای نگاهی داشته باشیم.

  جامعه بی دفاع 40 میلیونی در آخرین پایشی که از سوی بنیاد ملی بازیهای رایانه ای پیش از کرونا صورت گرفته بود حداقل 33 میلیون ایرانی به طور مستمر از بازی های رایانه ای استفاده می کردند که با توجه شرایط کرونا و رسیدن پوشش نفوذ موبایل و اینترنت به حدود 100 درصد، در برخی برآوردها حداقل 40 میلیون ایرانی از بازی های رایانه و موبایل استفاده می کنند.

این در حالی است که کل این فضای بسیار گسترده که هجم مراودات مالی آن در سال 98 حدود 45000 میلیارد تومان بوده و حالا حتما از 100 هزار میلیارد تومان هم فراتر رفته، قرار بوده در میان چندین نهاد مورد مراقبت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی «باخت - باخت» در فضای مجازی/ حمله بازی های مستهجن به امنیت رسانه ای کودکان

بازی «باخت - باخت» در فضای مجازی/ حمله بازی های مستهجن به امنیت رسانه ای کودکان