مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 21:402021-05-10بين الملل

بیانیه آیت الله سیستانی درباره انفجار کابل


مرجع عالیقدر شیعیان عراق در بیانیه ای جنایت انفجار تروریستی در مدرسه مکتب سیدالشهداء(ع) در افغانستان که به شهادت حداقل 85 نفر و مجروحیت ده ها تن اعم از کودکان دانش آموز و شهروندان غیرنظامی انجامید را محکوم کرد.

بیانیه آیت الله سیستانی درباره جنایت مدرسه سیدالشهداء(ع) کابل به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی جنایت انفجار تروریستی در مدرسه مکتب سیدالشهداء(ع) در افغانستان که به شهادت حداقل 85 نفر و مجروحیت ده ها تن اعم از کودکان دانش آموز و شهروندان غیرنظامی انجامید آیت الله سید علی سیستانی، مرجع شیعیان در عراق با صدور بیانیه ای، این حادثه را محکوم کرد و از کشورهای مسلمان و غیرمسلمان خواست که به یاری افغانستان بشتابند.

متن بیانیه آیت الله سیستانی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم(إنا لله و إنا الیه راجعون) جنایت هولناکی که در روز ماه مبارک رمضان عده زیادی از دختران دانش آموز مدرسه سیدالشهداء(ع) کابل را به خاک و خون کشانید و شهادت ده ها تن و زخمی شدن شمار بیشتری را در پی داشت، دل هر انسان آزاده و باوجدانی را جریحه دار و آکنده از غم و اندوه می نماید.

اگر چه سال هاست که غیرنظامیان بی پناه افغانستان هر از گاه یک بار مورد حملات وحشیانه گروه های افراطی و سنگدل واقع می شوند، ولی این جنایت در نوع خود کم نظیر و از جهاتی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه آیت الله سیستانی درباره انفجار کابل

بیانیه آیت الله سیستانی درباره انفجار کابل