مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 17:452021-05-10سياسي

درخواست آیت الله العظمی سبحانی از دولت افغانستان در باب جنایت اخیر کابل


آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با صدور پیامی ضمن تسلیت حمله تروریستی تاسف بار به ملت شریف افغانستان، گفت: از دولت افغانستان درخواست می کنم مانع پایمال شدن خون این عزیزان باشند.

- ایسنا/قم آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با صدور پیامی ضمن تسلیت حمله تروریستی تاسف بار به ملت شریف افغانستان، گفت: از دولت افغانستان درخواست می کنم مانع پایمال شدن خون این عزیزان باشند.

در این پیام آمده است: اقدام جنایتکارانه و تروریستی در شهر کابل که طی آن تعدادی زیادی از دانش آموزان دختر مدرسه سیدالشهدا(س)، شهید یا مجروح شدند و صحنه های دل خراش این کشتار ظالمانه دل هر مؤمن و انسان آزاده ای را به درد می آورد؛ موجب تاسف و تاثر شدید گردید.

آیت الله سبحانی افزوده است: هدف قرار دادن کودکان و نوجوانان معصوم در ماه مبارک رمضان به جرم محبت و ولایت اهل بیت(ع) با هیچ منطق انسانی و اسلامی قابل توجیه نیست.

این پیام ادامه یافته است: این جانب این حمله تروریستی تاسف بار را به ملت شریف افغانستان و خانواده ای داغدار و عموم مسلمانان تسلیت عرض نموده و برای مجروحان آرزوی بهبودی می نمایم و امید است در سایه همبستگی بین همه طوائف شاهد ریشه کن شدن تروریسم و برقراری صلح و ثبات در منطقه و جهان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست آیت الله العظمی سبحانی از دولت افغانستان در باب جنایت اخیر کابل

درخواست آیت الله العظمی سبحانی از دولت افغانستان در باب جنایت اخیر کابل