مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 17:402021-05-10سياسي

طرح کرامت در 28 محله خراسان شمالی اجرا خواهد شد


معاون اجتماعی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: توزیع 800 بسته معیشتی در محلات حاشیه نشین و طرح کرامت بسیج از فردا آغاز خواهد شد.

- هادی حسن دوست در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: در این مرحله از توزیع بسته های معیشتی، 800 بسته بین خانواده های آسیب دیده از معضلات اجتماعی همچون اعتیاد و طلاق در 28 محله طرح کرامت قرار خواهد گرفت.

وی گفت: یکی از اهداف کلیدی معاونت اجتماعی در سپاه و بسیج خراسان شمالی، کمک به بازتوانی مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین استان در قالب طرح کرامت است.

معاون اجتماعی سپاه  جوادالائمه(ع) تصریح کرد: در این طرح با شناسایی آسیب های محله و با مشارکت بسیج، مردم و دستگاه های ذیربط سعی بر آن شده است که با رویکرد پیشگیری در راستای کاهش آسیب های اجتماعی محله محور اقدام شود و همه ظرفیت های آموزشی، سازندگی، امدادی و مردم یاری و فرهنگی بسیج با اولویت این محلات برنامه ریزی خواهند شد.

وی افزود: سال گذشته در 7 محله ی استان، این طرح اجرا شد که همین تعداد در سال جاری به 28 محله ارتقا پیدا کرده است؛ ضمن اینکه فرمانداری ها و استانداری نیز قول مساعدت در اجرای این کار را داده اند.

  انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کرامت در 28 محله خراسان شمالی اجرا خواهد شد

طرح کرامت در 28 محله خراسان شمالی اجرا خواهد شد