مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 16:502021-05-10اقتصادي

مردم خوزستان بدانند شرایط سختی در تامین برق تابستان داریم


معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: مردم خوزستان باید بدانند امسال شرایط نسبتا سختی در تامین برق خواهیم داشت؛ البته همه تلاش ما این است که مصرف کنندگان خانگی با قطعی برق طولانی مدت و گسترده مواجه نشوند.

- ایسنا/خوزستان معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: مردم خوزستان باید بدانند امسال شرایط نسبتا سختی در تامین برق خواهیم داشت؛ البته همه تلاش ما این است که مصرف کنندگان خانگی با قطعی برق طولانی مدت و گسترده مواجه نشوند.

فاضل عبیات در حاشیه نشست اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم به منظور پایداری برق خوزستان در تابستان که امروز (20 اردیبهشت ماه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه می دانند در فصلی که گذشت بارش ها بسیار کم بود و این کاهش چشمگیر بارش ها در مقایسه با بلندمدت، باعث کاهش آورد سدهای استان خوزستان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مخازن سدهای خوزستان حجم خالی دارند و این مساله باعث محدودیت در تولید برق توسط نیروگاه های برق آبی شده است.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه متوسط دمای هوا در دو ماه اخیر بالا رفته است، گفت: این مساله باعث شده تا مصرف برق در خوزستان روند افزایشی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خوزستان بدانند شرایط سختی در تامین برق تابستان داریم

مردم خوزستان بدانند شرایط سختی در تامین برق تابستان داریم