مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-05-10اقتصادي

امضای 4 قرارداد تولید بار اول تجهیزات فناورانه بنادر کشور


با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، 4 قرارداد تولید بار اول تجهیزات فناورانه الکترونیکی و مخابراتی بنادر کشور با شرکت های دانش بنیان امضا شد.

- به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، طراحی و ساخت سامانه راداری تحلیل رفتار موج و راه اندازی آن در سایت بندر چابهار؛ ساخت فرستنده ناوتکس برای بندر فریدون کنار؛ ساخت 10 دستگاه مدولاتور و 10 دستگاه مادربرد رادار ترما برای بنادر شهید رجایی و امام خمینی (ره) و ایجاد سامانه یکپارچه آنلاین کنترل و نظارت بر عملکرد لایروب ها در بندر شهید رجایی، چهار پروژه ای است که برای اولین بار در بنادر کشور سرمایه گذاری و اجرایی می شود.

در همین راستا، با عنایت به اهمیت بندر چابهار در حوزه ناوبری ایمن شناورهای متردد در منطقه و تطبیق پارامترهایی ساخت و سازهای دریایی، اقدام به طراحی و ساخت یک دستگاه رادار تحلیل موج شکن شده که این رادار با ارسال امواج افقی در یک بازه یک صد کیلومتری از ساحل، ارتفاع و جهت موج و جریانات سطحی را اندازه گیری می کند و در اختیار کاربران قرار می دهد.

همچنین یکی از تجهیزات اصلی سامانه VTS در بنادر جهت نظارت بر تردد ایمن شناورهای عبوری، رادار ترما است که در چرخه تولید و بهره برداری قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 4 قرارداد تولید بار اول تجهیزات فناورانه بنادر کشور

امضای 4 قرارداد تولید بار اول تجهیزات فناورانه بنادر کشور