مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-10ورزشي

سبک بازی سپاهان و پرسپولیس شبیه به هم بود/ تیم های قعرنشین انتحاری بازی می کنند


تفکرات محرم نویدکیا و یحیی گل محمدی هر دو هجومی بود و اینکه قبل از بازی بسیاری اعتقاد داشتند برنده این بازی قهرمان لیگ را مشخص می کند، - ایسنا/اصفهان یک پیشکسوت فوتبال گفت: تفکرات محرم نویدکیا و یحیی گل محمدی هر دو هجومی بود و اینکه قبل از بازی بسیاری اعتقاد داشتند برنده این بازی قهرمان لیگ را مشخص می کند، درست نبود.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت و گو با ایسنا درباره بازی روز گذشته دو تیم سپاهان و پرسپولیس، اظهار کرد: از دهه 80 به بعد که اوج طلایی دوران سپاهان بود و این تیم اصفهانی به عنوان قطب جدید فوتبال ایران معرفی شد، بازی این دو تیم آل کلاسیکو فوتبال ایران لقب و حساسیت لازم و خاص به خود گرفت.

سپاهان قدرتمند شده بود و قطب جدیدی در فوتبال ایران شکل گرفت و طبیعی است قبل از این بازی ها به ویژه طی سال های اخیر اتفاقاتی در تهران و اصفهان رخ داده که جالب نبود.

وی افزود: اگر بخواهیم از نظر فنی صحبت کنیم، تیم سپاهان و پرسپولیس هر دو، تیم های صدر جدول بودند و سبک و سیاق تاکتیکی و تیمی هر دو شبیه به یکدیگر است.

دو تیم از نظر داشتن مالکیت بیش از حد توپ و صبورانه بازی کردن و تنوع تاکتیکی شباهت زیادی به یکدیگر داشتند.

سپاهان و پرسپولیس بازی سازی را از مقابل دروازه خودی آغاز می کردند و مالکیت بازی هر دو تیم به هم شبیه بود و آنچه در چنین بازی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک بازی سپاهان و پرسپولیس شبیه به هم بود/ تیم های قعرنشین انتحاری بازی می کنند

سبک بازی سپاهان و پرسپولیس شبیه به هم بود/ تیم های قعرنشین انتحاری بازی می کنند