مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-10سياسي

اختصاص 30هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در کشور


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: 50هزار مسکن مددجویی در سطح کشور ساخته می شود.

- سردار زهرایی امروز 20 اردیبهشت در نشست خبری بااصحاب رسانه که در سالن جلسات سپاه ارومیه برگزارشد، افزود: در طی 2سال 50 هزار مسکن مددجویی باهمکاری بسیج سازندگی و ارگان های مختلف در سطح کشور ساخته می شود.

وی با اشاره به اینکه کارآمدی نظام برای بسیج مهم است و منطق بسیج تبدیل تهدید به فرصت است، اظهار کرد: در حال حاضر 42هزار گروه جهادی و 54 هزار پایگاه مقاومت در کشور فعالیت دارند.

سردار زهرایی با تاکید به اینکه در کشور 8قرارگاه ملی وجود دارد، تصریح کرد: از روز قدس امسال جبهه جهانی خدمت رسانی باهدف خدمت رسانی به کشورهای نیازمند ازجمله کشورهای که جبهه مقاومت درآن خدمت رسانی کرده است، شروع به کار کرده است.

رییس بسیج سازندگی کشور با تاکید به اینکه برای سال جاری اعتبارخوبی درخصوص محرومیت زدایی درنظر گرفته شده، خاطر نشان کرد: برای امسال درسطح کشور 5000 میلیارد تومان برای راه روستایی، 7000 میلیارد تومان برای آب روستایی و 30هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی مناطق محروم درنظر گرفته شده است.

وی یاد آور شد: در سال گذشته در سطح کشور در 5مرجله کمک های مومنانه 15میلیون بسته معیشتی، 40هزار سری جهزیه، 1میلیون تبلت و 28 میلیون پرس غذای گرم در بین محرومین کشور توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 30هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در کشور

اختصاص 30هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در کشور