مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-10پزشكي

تاکنون 60 درصد سالمندان مهریزی واکسینه شدند


سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز از واکسیناسیون بیش از 60 درصد از سالمندان مهریز در برابر ویروس کرونا خبر داد.

- علیرضا پورمازار در گفت و گو با خبرنگار فارس از مهریز، با توجه به اینکه قشر سالمندان بالای 80 سال در معرض خطر بیشتر ویروس کرونا هستند اظهار کرد: بیش از 60 درصد از سالمندان مهریز در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

وی افزود: واکسیناسیون ویروس کرونا همه روزه در مراکز خدمات جامع سلامت ازجمله شهید بهشتی، امام حسین (ع)، امام حسن (ع) و پایگاه سلامت سرچشمه با رعایت نکات بهداشتی انجام می شود.

پورمازار با اشاره به اینکه از سوی مراکز خدمات سلامت جهت دریافت واکسن با افراد سالمند بالای 80 سال تماس گرفته می شود تصریح کرد: سالمندانی که تاکنون با آنها تماس گرفته نشده است با در دست داشتن کارت ملی به نزدیک ترین مرکز محل سکونت خود برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

وی با اشاره به اهمیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی حتی بعد از تزریق واکسن، ادامه داد: پس از سالمندان بالای 80 سال، نوبت به افراد 75 سال و 65 سال به بالا می رسد.

سرپرست شبکه بهداشت مهریز گفت: درمانگاه شهید رجایی مهریز در یک طرح ابتکاری سالمندان بالای 80 سال مهریزی که با مشکل جسمی و حرکتی مواجه هستند با رعایت نکات بهداشتی در خودرو شخصی علیه بیماری کرونا واکسینه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 60 درصد سالمندان مهریزی واکسینه شدند

تاکنون 60 درصد سالمندان مهریزی واکسینه شدند