مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-10سياسي

راه اندازی شورای حل اختلاف ویژه فرهنگ و هنر راهی برای کاهش پرونده های قضایی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: کاهش پرونده های دادگستری از اهداف راه اندازی شورای حل اختلاف ویژه فرهنگ و هنر استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبیدالله رستمی ظهر امروز در آیین افتتاح شورای حل اختلاف ویژه فرهنگ و هنر و رسانه کردستان اظهار کرد: راه اندازی این شورا در استان گام ارزشمندی برای کاهش پرونده های حوزه فرهنگ و هنر است.

وی با اشاره به اینکه با همکاری دادگستری تلاش براین است پرونده های حوزه فرهنگ و هنر در شورای حلاختلاف ویژه فرهنگ و هنر و رسانه به صلح و سازش برسد، افزود: در صورتیکه پرونده ای در این شورا به صلح و سازش ختم نشود به مراجع قضایی ارجاع داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی شورای حل اختلاف حرکتی برای تکریم اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در کردستان است تا بتوانیم متناسب با شان این افراد به جایگاه آنها توجه کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اعلام کرد: صلح و سازش از مبانی اخلاقی ما ایرانیان است و از قدیم الایام بین جوامع؛ حکام، پهلوانان و مراجع دینی مرجع صلح و سازش بین دعواهای مردمی بودند.

رستمی بیان کرد: از بهترین موارد در صلح و سازش رضایت نسبی دو طرف است و اگر پرونده ای با صلح و سازش بررسی شود بهتر خواهد بود چرا که به کاهش پرونده های ارجاعی به دادگستری کمک شایانی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شورای حل اختلاف ویژه فرهنگ و هنر راهی برای کاهش پرونده های قضایی است

راه اندازی شورای حل اختلاف ویژه فرهنگ و هنر راهی برای کاهش پرونده های قضایی است