مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-10بين الملل

یونیسف: 29 کودک فلسطینی در درگیری های قدس زخمی شدند


صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل از زخمی شدن 29 کودک فلسطینی در حملات اخیر سربازان رژیم صهیونیستی به شهر قدس اشغالی خبر داد.

وزارت خارجه الجزایر نیز به شدت اقدامات متجاوزانه اخیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی را محکوم کرده و اقدام فوری جامعه جهانی برای .

- صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل از زخمی شدن 29 کودک فلسطینی در حملات اخیر سربازان رژیم صهیونیستی به شهر قدس اشغالی خبر داد.

وزارت خارجه الجزایر نیز به شدت اقدامات متجاوزانه اخیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی را محکوم کرده و اقدام فوری جامعه جهانی برای حمایت از فلسطینی ها را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) در بیانیه ای اعلام کرد: در پی حملات و اقدامات متجاوزانه اسراییل در شهر قدس اشغالی 29 کودک فلسطینی از جمله یک نوزاد شیرخوار زخمی شدند.

یونیسف در ادامه بیانیه خود از مقامات رژیم صهیونیستی خواست از خشونت علیه کودکان استفاده نکرده و تمامی کودکان بازداشت شده را آزاد کنند.

طبق این بیانیه در درگیری های قدس شرقی شامل بخش قدیمی شهر و محله شیخ جراح، 29 کودک فلسطینی از جمله یک شیرخوار یک ساله زخمی شده و هشت کودک دیگر نیز بازداشت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یونیسف: 29 کودک فلسطینی در درگیری های قدس زخمی شدند

یونیسف: 29 کودک فلسطینی در درگیری های قدس زخمی شدند