مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-10اقتصادي

تداوم خشکسالی روستاها را از سکنه خالی می کند


نماینده مردم شهرستان های نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس با اشاره به خشکسالی ها، گفت: تداوم خشکسالی و کم آبی می تواند منجر به پدیده افزایش مهجرت های ناخواسته و خالی شدن روستاها از سکنه شود.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شهرستان های نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس با اشاره به خشکسالی ها، گفت: تداوم خشکسالی و کم آبی می تواند منجر به پدیده افزایش مهجرت های ناخواسته و خالی شدن روستاها از سکنه شود.

فرهاد طهماسبی در دیدار با مدیر و کارکنان بنیاد مسکن نی ریز ضمن قدردانی از خدمات این نهاد، بیان کرد: تامین مسکن نیازمندان و توسعه روستایی مولفه های پیش رو برای محرومیت زدایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بنیاد مسکن فارس، او همچنین بر لزوم تامین منابع مالی و پیگیری مداوم نمایندگان در مجلس برای تحقق بودجه و منابع درآمدی بنیاد مسکن تاکید کرد و گفت: مجلس می تواند با بهره گیری از ظرفیت های قانونی و افزایش اعتبارات توسعه روستایی در این زمینه مساعدت کند تا غبار محرومیت از چهره روستاها زدوده شود.

طهماسبی همچنین خواستار همراهی و مساعدت بنیاد مسکن برای توسعه روستایی و ایجاد درآمد و تامین معیشت روستاییان شد.

مهندس مبین، مدیر بنیاد مسکن شهرستان نی ریز نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده دراین شهرستان یادآور شد: بنیاد مسکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم خشکسالی روستاها را از سکنه خالی می کند

تداوم خشکسالی روستاها را از سکنه خالی می کند