مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-10بين الملل

از «روز قدس» تا «روز نکبت» با شب شعرهای بین المللی «القدس لنا»


سلسله برنامه های شب شعر بین المللی «القدس لنا» برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، دفتر هنر و ادبیات بیداری حوزه هنری با همکاری موسسه أدبنا و مؤسسات و انجمن های ادبی عربی مقاومت محور در خارج کشور، سلسله برنامه های شب شعر بین المللی القدس لنا را برگزار می کند.

به مناسبت روز جهانی قدس و در راستای همبستگی با ملت فلسطین برای رهایی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب و کودکش صهیونیستی، شب شعر بین المللی القدس لنا کار خود را از امروز آغاز کرد، این برنامه تا 24 اردیبهشت ماه همزمان با روز نکبت با حضور شاعرانی از کشورهای لبنان، عراق، سوریه، یمن، فلسطین، تونس، عمان و کویت هر روز ساعت 19 از فضای مجازی در اینستاگرام برگزار و پخش خواهد شد.

اولین نشست این سلسله شب شعر عصر روز گذشته 19 اردیبهشت ماه هم زمان با 26 ماه مبارک رمضان 1442 با حضور شاعران ایرانی و عراقی برگزار و از صفحه اینستاگرامی @adabo_na پخش شد.

این جلسات و شب های شعر تا روز نکبت ادامه خواهد داشت و در روز پایانی یعنی 24 اردیبهشت همه شاعران کشورهای شرکت کننده از جمله ایران، لبنان، عراق، سوریه، یمن، فلسطین، تونس، عمان و کویت دور هم جمع خواهند شد و از تأثیرگذارترین شاعران این سلسله نشست های شب شعر تقدیر به عمل می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «روز قدس» تا «روز نکبت» با شب شعرهای بین المللی «القدس لنا»

از «روز قدس» تا «روز نکبت» با شب شعرهای بین المللی «القدس لنا»