مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-10اقتصادي

آزادسازی 11 مورد از اراضی کشاورزی در مراغه


مدیر جهاد کشاورزی مراغه از اجرای 11 مورد قلع و قمع و آزادسازی اراضی کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر جهاد کشاورزی مراغه از اجرای 11 مورد قلع و قمع و آزادسازی اراضی کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

اسماعیل کریمی اصل در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب گفت: با اجرای قلع و قمع تغییر کاربری اراضی، یک هکتار از زمین های کشاورزی و باغی به چرخه تولید محصولات زراعی و میوه بازگردانده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که این تغییر کاربری ها به استناد تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و با دستور قضایی برای یکپارچه کردن اراضی اجرا شده است، گفت: طبق ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، مصوب سال 1385، هرگونه تغییر کاربری در قالب ایجاد بنا، ساخت دیوار و برداشتن شن و ماسه جرم است و مجرمان به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی با اشاره به این که برای جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی در مراغه بیش از 50 پرونده تشکیل شده است، ادامه داد: در تغییر کاربری غیرمجاز موضوع ماده سه قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، قلع و قمع بنا موضوع تبصره دو ماده 10 قانون مذکور توسط ماموران جهاد کشاورزی، پس از رسیدگی قضایی و صدور حکم به تبع امر کیفری امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 11 مورد از اراضی کشاورزی در مراغه

آزادسازی 11 مورد از اراضی کشاورزی در مراغه