مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-10سياسي

موضوع مدافعان حرم ظرفیت بسیاری برای پرداختن دارد


گلعلی بابایی هدف از برگزاری چنین جایزه ای را حفظ روحیه دفاعی و رونق بخشیدن به تولید اثر پیرامون این اتفاق فرهنگی – نظامی اعلام نمود که به روشن شدن ابعاد گوناگون جهاد مظلومانه با مخوف ترین جریان تروریستی کمک شایانی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر مدافعان حرم با عنوان جایزه شهید حاج حسین همدانی در 16 مهر، همزمان با ششمین سالگرد شهادت این شهید برگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری این دوسالانه دبیر علمی دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر مدافعان حرم در گفت وگویی در این باره صحبت کرده است.

به عنوان اولین سوال برگزاری دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر مدافعان حرم؛جایزه سردار شهید حاج حسین همدانی چه ضرورتی دارد و هدف از برگزاری آن چیست؟ هدف از برگزاری چنین جایزه ای حفظ روحیه دفاعی در میان جوانان و افراد مستعد و نورافکنی به ابعاد ناشناخته مقابله با خشن ترین و مخوف ترین تروریسم بین المللی است که تحت عنوان مدافعان حرم مطرح می باشد.

جایزه دوسالانه نیز به منظور رونق بخشیدن به تولید اثر پیرامون این اتفاق فرهنگی – نظامی بوده و به تجلیل از جهاد مظلومانه جهادگران در این عرصه کمک شایانی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع مدافعان حرم ظرفیت بسیاری برای پرداختن دارد

موضوع مدافعان حرم ظرفیت بسیاری برای پرداختن دارد