مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-10بين الملل

پارلمان عربی چهارشنبه درباره فلسطین تشکیل جلسه می دهد


پارلمان عربی اعلام کرد روز چهارشنبه نشست فوق العاده ای برای بررسی اقدامات متجاوزانه و نقض های مستمر رژیم صهیونیستی در شهر قدس اشغالی و مسجد الاقصی برگزار می کند.

- پارلمان عربی اعلام کرد روز چهارشنبه نشست فوق العاده ای برای بررسی اقدامات متجاوزانه و نقض های مستمر رژیم صهیونیستی در شهر قدس اشغالی و مسجد الاقصی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، دفتر پارلمان عربی در بیانیه ای اعلام کرد که این نشست در قاهره و با هدف برای بررسی اقدامات مستمر مقامات رژیم اشغالگر در نقض حقوق فلسطینی ها در شهر قدس اشغالی، یورش نیروهای پلیس اسراییل به مسجد الاقصی، کوچاندن اجباری ساکنان محله شیخ جراح در قدس و استمرار سیاست شهرک سازی در اراضی اشغالی فلسطین برگزار می شود.

عادل بن عبد الرحمان العسومی، رییس پارلمان عربی تاکید کرد: پارلمان عربی در راستای عمل به مسئولیت خود برای کمک به مساله فلسطین به عنوان مساله اول جهان عرب و نیز دفاع از حقوق فلسطینی ها، توقف جنایات مستمر قدرت اشغالگر در حق فلسطینی ها و حمایت از تمامی حقوق آنها که تشکیل کشور مستقل فلسطین با پایتختی قدس در راس آنها قرار دارند، این نشست فوق العاده را برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان عربی چهارشنبه درباره فلسطین تشکیل جلسه می دهد

پارلمان عربی چهارشنبه درباره فلسطین تشکیل جلسه می دهد