مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-10سياسي

منادی: بودجه معاونت علمی بیش از 4 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان سال گذشته 200 هزار میلیارد تومان فروش محصول داشته اند، گفت: مجلس علاوه بر لایحه دولت؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، علیرضا منادی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نشست هم اندیشی مسئولان آموزش عالی و جمعی از اساتید کشور که به میزبانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار شد، با بیان این که شرکت های دانش بنیان سال گذشته 200 هزار میلیارد تومان فروش داشته اند، گفت: اکثر شرکت های دانش بنیان دارای بهره وری هستند.

درواقع می توان گفت آن گروه و افرادی که پرچمدار بهره وری در داخل کشور را در دست دارند، همین شرکت های دانش بنیان بوده که توانسته اند منابع کشور را حفظ کنند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی قانون همسان سازی حقوق اساتید دو وزارتخانه علوم و بهداشت را حدود یک ماه  پیش تصویب کرده تا از دغدغه این قشر علمی کشور بکاهد، البته این کار برای نگهداشت اساتید در دانشگاه نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است.

این نماینده مجلس گفت: همچنین باید به این نکته اشاره کنم که مجلس علاوه بر لایحه دولت مبلغ 4355 میلیارد تومان به بودجه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را افزایش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منادی: بودجه معاونت علمی بیش از 4 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد

منادی: بودجه معاونت علمی بیش از 4 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد