مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-10اجتماعي

عطاری؛ حرفه ای نیازمند سال ها کار به صورت استاد و شاگردی


رییس اتحادیه عطاران و فروشندگان گیاهان دارویی زنجان و بنیان گذار برند حاج نوروز گفت: عطاری جزو مشاغلی است که باید به صورت استاد و شاگردی آموزش داده شود.

- در اولین سلسله نشست صندلی تجربه مرکز منش جهاددانشگاهی زنجان عنوان شد؛ عطاری؛ حرفه ای نیازمند سال ها کار به صورت استاد و شاگردی ایسنا/زنجان رییس اتحادیه عطاران و فروشندگان گیاهان دارویی زنجان و بنیان گذار برند حاج نوروز گفت: عطاری جزو مشاغلی است که باید به صورت استاد و شاگردی آموزش داده شود.

ارتقای مهارت های فردی و اجتماعی جوانان و استفاده هرچه بیشتر جوانان و استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت های عظیم نیروی جوان؛ مستعد و تحصیل کرده کشور در راستای تحقق توسعه پایدار فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، ورزشی، کارآفرینی و اشتغال، یکی از اهداف تفاهم نامه منعقده بین وزارت ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی است.

در این راستا مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی زنجان (منش)، موضوعاتی از قبیل مشارکت در برگزاری نشست های تخصصی، همایش ها، سمینارها، کارگاه ها، دوره های آموزشی، فرهنگی، کارآفرینی و اشتغال، همچنین استفاده از توانمندی های علمی، تخصصی و تجربیات جهاددانشگاهی را در راستای اهداف و برنامه های توسعه ای حوزه جوانان بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطاری؛ حرفه ای نیازمند سال ها کار به صورت استاد و شاگردی

عطاری؛ حرفه ای نیازمند سال ها کار به صورت استاد و شاگردی