مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-10اقتصادي

تامین نیازهای برق و انرژی با افزایش ظرفیت پست شهرستان خفر


معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای فارس از افزایش ظرفیت ایستگاه 63.

20 کیلوولت خفر خبر داد و گفت: این افزایش ظرفیت به منظور جوابگویی به رشد بار و افزایش مصرف مشترکین منطقه همچنین جهت افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهدی توکلی با تاکید بر لزوم صرفه جویی و مصرف بهینه برای گذر از تابستان پیش رو و عبور از نقطه اوج مصرف افزود: علاوه بر اینکه همواره باید مصرف بهینه مدنظر باشد و در همه سطوح رعایت شود با مدیریت بار و افزایش ظرفیت برخی از پست ها نیز می توان به عبور از روزهای گرم سال کمک کرد.

وی با بیان اینکه پهنه های صنعتی و مشترکان کشاورزی در جنوب استان فارس و شهرستان خفر نیاز به تامین برق پایدر در همه روزهای سال به ویژه در روزهای گرم تابستان دارند، اضافه کرد: این تغییر در پست 63.

20 خفر می تواند پاسخگوی نیازهای منطقه باشد.

معاون بهره برداری و سخنگوی شرکت برق منطقه ای استان فارس اضافه کرد:  با توجه به افزایش دمای هوا و تداوم آن در روزهای آینده، صرفه جویی در میزان مصرف برق توسط مشترکین ضرورت دارد.

توکلی خاطرنشان کرد: صنعت برق  یکی از صنایع زیربنایی است و این مجموعه، تمام تلاش خود را جهت تأمین برق مطمئن و پایدار در دستور کار دارد  و از هیچ کوششی جهت جلب رضایت مشترکین دریغ نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نیازهای برق و انرژی با افزایش ظرفیت پست شهرستان خفر

تامین نیازهای برق و انرژی با افزایش ظرفیت پست شهرستان خفر