مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-10سياسي

استعلام مدارک تحصیلی نامزدهای انتخابات آنلاین انجام می شود


استعلام مدارک تحصیلی کاندیداها برای انتخابات ریاست جمهوری به صورت آنلاین انجام می شود.

- درباره تاریخ استعلام آنلاین مدارک تحصیلی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری گفت: هنوز استعلام مدارک تحصیلی برای انتخابات ریاست جمهوری شروع نشده است.

وی درباره نحوه استعلام مدارک قدیمی مربوط به نامزدهای انتخاباتی نیز افزود: استعلام ها در خصوص مدارک تحصیلی دانش آموختگان دانشگاه های وابسته به وزارت علوم آنلاین انجام می شود و برای مدارک تحصیلی قدیمی از دانشگاه ها سوال می کنیم.

رییس سازمان امور دانشجویان افزود: مشکلی برای پاسخگویی به استعلام مدارک تحصیلی نامزدهای انتخاباتی در سامانه سازمان امور دانشجویان وجود نداشته و استعلام های آنلاین به موقع پاسخ داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر پیش از این رییس سازمان امور دانشجویان در نامه ای به رؤسای دانشگاه ها اعلام کرده بود، در راستای اجرای مصوبات جلسه سیزدهم شورای اجرایی فناوری اطلاعات و دستور رییس جمهور در خصوص اجرای ماده 9 مصوبه جلسه مذکور، سازمان امور دانشجویان با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات وزارت علوم سرویس استعلام مدرک تحصیلی راه اندازی شده است و این سرویس در بستر شبکه دولت به منظور پاسخگویی الکترونیک به استعلام دستگاه های اجرایی ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعلام مدارک تحصیلی نامزدهای انتخابات آنلاین انجام می شود

استعلام مدارک تحصیلی نامزدهای انتخابات آنلاین انجام می شود