مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-10اقتصادي

آیا همه کارخانه ها به قیمت واقعی فروخته شده اند؟


رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با ابراز خرسندی از بازگشت کارخانه نیشکر هفت تپه به بیت المال و تشکر از قوه قضاییه، گفت: ما علاقمندیم که قوه قضاییه به تمام کارخانه هایی که واگذار شده اند ورود کند تا بدانیم آیا به قیمت واقعی و کارشناسی فروخته شده .

- رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با ابراز خرسندی از بازگشت کارخانه نیشکر هفت تپه به بیت المال و تشکر از قوه قضاییه، گفت: ما علاقمندیم که قوه قضاییه به تمام کارخانه هایی که واگذار شده اند ورود کند تا بدانیم آیا به قیمت واقعی و کارشناسی فروخته شده اند یا به عمد در مسیر تعطیلی و ورشکستگی قرار گرفته اند؟ ناصر چمنی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما مخالف اجرای اصل 44 و اینکه بخش خصوصی باید قدرتمند باشد نیستیم.

در تمام کشورها بخش خصوصی قدرتمند توانسته اقتصاد مملکت را پیش ببرد ولی ما از مسایل، اشتباه برداشت می کنیم در حالی که اگر اصل 44 به عنوان یک اصل مترقی به درستی اجرا می شد نیشکر هفت تپه با آن همه امکانات به آسانی فروخته نمی شد و اهلیت و صلاحیت افرادی که کارخانه و سرمایه ملی را در اختیار گرفتند به درستی بررسی می شد.

وی با بیان اینکه بیشتر کارخانه هایی که واگذار شده اند با قیمتهای واقعی نبوده است، گفت: وقتی کارخانه ای به قیمت کارشناسی شده فروخته نشود دودش به چشم کارگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا همه کارخانه ها به قیمت واقعی فروخته شده اند؟

آیا همه کارخانه ها به قیمت واقعی فروخته شده اند؟