مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-10پزشكي

مددکاران اجتماعی در کار با کودکان سرطانی چگونه از خود مراقبت کنند؟


نتایج یک پژوهش که در همایش «نقش مددکاران اجتماعی در کار با بیماران خاص» ارائه شد، نشان می دهد که رعایت اصول خودمراقبتی برای مددکاران اجتماعی در کار با کودکان مبتلا به سرطان و خانواده هایشان ضروری است.

- نتایج یک پژوهش که در همایش نقش مددکاران اجتماعی در کار با بیماران خاص ارائه شد، نشان می دهد که رعایت اصول خودمراقبتی برای مددکاران اجتماعی در کار با کودکان مبتلا به سرطان و خانواده هایشان ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش کشوری نقش مددکاران اجتماعی در کار با بیماران خاص ، روز شنبه(18 اردیبهشت ماه) ، در سالروز تاسیس بنیاد بیماری های خاص از سوی گروه آموزشی مددکاری اجتماعی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و با همکاری رصدخانه اجتماعی کووید 19 ، بصورت مجازی برگزار شد.

دکتر لیلا استاد هاشمی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با ارائه مقاله خود تحت عنوان فرسودگی شغلی و اصول خود مراقبتی مددکاران اجتماعی در عرصه سرطان کودک از نتایج یک پژوهش گفت که در ارتباط با طراحی مدل معرف ارائه خدمت مددکاران اجتماعی در حوزه سرطان کودک است.

وی، در ابتدا با اشاره به اینکه سرطان کودکان از جمله بیماری های شایع دوران کودکی و یکی از مهمترین علل مرگ و میر کودکان در دنیا و در کشور ما محسوب می شود، اظهار کرد: این بیماری تاثیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددکاران اجتماعی در کار با کودکان سرطانی چگونه از خود مراقبت کنند؟

مددکاران اجتماعی در کار با کودکان سرطانی چگونه از خود مراقبت کنند؟