مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-10اجتماعي

2 میلیون و 406 هزار وسیله نقلیه در راه های استان تهران مشاهده شد


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از مشاهده وثبت 2 میلیون و 406 هزار وسیله نقلیه در راه های استان تهران خبر داد.

- ، در خصوص وضعیت راه های استان تهران اظهار داشت: با توجه به سامانه ها و دوربین های تردد شمار و گزارشات دریافتی از گشت های راهداری و ترابری مستقر در راه ها در حال حاضر در استان تهران شاهد ترافیک عادی هستیم و فقط در محور تهران - شهریار باند به سمت شهریار محدوده پل کفش ملی ترافیک پرحجم و روان داریم و بالعکس محور نیز در محدوده شهر قدس ترافیک سنگین گزارش شده و سایر محورها ترافیک روان حالت عادی هستند.

مصدقی افزود: طی روز گذشته یکشنبه 18 اردیبهشت ماه آزادراه تهران - کرج با 213 هزار و 130 تردد بیشترین و محور آزادراه تهران- شمال با 13 هزار و 521 تردد کم ترین وسیله نقلیه مشاهده شده را به خود اختصاص داده اند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران عنوان داشت: جمع ورودی وسایل نقلیه به استان تهران طی روز گذشته 263 هزار و 468 وسیله نقلیه و جمع خروجی استان 242 هزار و 630 وسیله نقلیه بوده و مجموعاً تعداد 2 میلیون و 406 هزار وسیله نقلیه در راه های استان تهران مشاهده شده است.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهواشناسی، گفت: وضعیت جوی استان تهران در حال حاضر صاف و آفتابی ولی از بعد از ظهر احتمال بارندگی پراکنده در ارتفاعات اعلام شده که به نوعی اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیون و 406 هزار وسیله نقلیه در راه های استان تهران مشاهده شد

2 میلیون و 406 هزار وسیله نقلیه در راه های استان تهران مشاهده شد