مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-10بين الملل

وحشت در جنوب سرزمین های اشغالی؛40 آتش سوزی و توقف حرکت قطارها


جوانان فلسطینی نوار غزه جنوب سرزمین های اشغالی را به آتش کشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روسیا الیوم، منابع اسراییلی اعلام کردند که در مناطق غلاف غزه در جنوب سرزمین های اشغالی در پی فرستادن بالن های آتش زا توسط فلسطینی ها از نوار غزه،40 آتش سوزی به وقوع پیوسته است.

مسئولان اسراییلی مدعی شدند که بیشتر آتش سوزی ها در علفزارها رخ داده است به استثنای یک آتش سوزی که در یک گندمزار رخ داده است و آتش سوزی های مشکوکی نیز رخ داده است که تحقیقات درباره آنها در جریان است.

وبسایت اسراییل24 نیز نوشت که حرکت قطارها بین شهرهای اشکلون و نیتفوت در جنوب سرزمین های اشغالی به دلیل بالنی که حامل مواد منفجره بود و روی خط راه آهن منفجر شد متوقف شد و ایستگاه قطارها در شهر سدیروت نیز بسته شد.

حمله مبارزان فلسطینی به جنوب سرزمین های اشغالی با استفاده از بالن های آتش زا در پی یورش وحشیانه نیروهای اشغالگر به نمازگزاران در مسجد الاقصی و تلاش شهرک نشینان یهودی برای اخراج فلسطینی ها از خانه های شان در محله شیخ جراح در قدس اشغالی آغاز شده است.

در تحولی دیگر، صبح امروز دوشنبه در پی حمله شهرک نشینان یهودی به محله شیخ جراح در قدس اشغالی و تلاش برای ورود به آن درگیری شدیدی میان فلسطینیان و اشغالگران به وقوع پیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحشت در جنوب سرزمین های اشغالی؛40 آتش سوزی و توقف حرکت قطارها

وحشت در جنوب سرزمین های اشغالی؛40 آتش سوزی و توقف حرکت قطارها