مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-10سياسي

مشاوره رایگان برای خانواده ها در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم


مدیر مرکز مشاوره اسلامی آیه از برگزاری مشاوره ودوره های آموزشی روانشناسی با رویکرد اسلامی در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم خبر داد.

- گروه خانواده:  مدیر مرکز مشاوره اسلامی آیه از برگزاری مشاوره ودوره های  آموزشی روانشناسی با رویکرد اسلامی در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم خبر داد.

 سیداحمد طباطبایی مدیر مرکز مشاوره اسلامی آیه با اشاره به خدمات این مرکز در نمایشگاه مجازی قرآن کریم اظهار کرد: این مرکز مشاوره اسلامی در سال 96 به عنوان پناهگاهی برای خانواده های متدین و مذهبی با مجوز مراجع ذی صلاح با هدف ارائه خدمات مربوط به مشاوره و روانشناسی راه اندازی شد.

وی به برگزاری دوره های مختلف روانشناسی با رویکرد اسلامی در سال های اخیر اشاره کرد و افزود: در پایان هر دوره به شرکت کنندگان در این کلاس ها مدرک معتبر پایان دوره ارائه شده که بسیاری از آن ها با همین مدارک در مراکز علمی و مدارس مشغول فعالیت شدند.

مدیر مرکز مشاوره اسلامی آیه در بخش دیگری از سخنانش از  ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی بصورت رایگان و تلفنی در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن خبر داد و گفت: این مشاوره ها با حضور اساتید و طلاب حوزه علمیه با مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکترای روانشناسی برگزار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوره رایگان برای خانواده ها در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم

مشاوره رایگان برای خانواده ها در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم