مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-10اجتماعي

معلمان در کرونا مهرورزی را برای آحاد مردم معنا و تفسیر کردند


معلمان در روزگار کرونایی عشق ورزی، مهرورزی را برای آحاد مردم معنا و تفسیر کردند.

- ایسنا/لرستان مدیر آموزش وپرورش بروجرد گفت: معلمان در روزگار کرونایی عشق ورزی، مهرورزی را برای آحاد مردم معنا و تفسیر کردند.

محمد مهرافزون در جلسه تقدیر و تجلیل از معلمین توانمند و نمونه کشوری، استانی و شهرستانی بروجرد که 19 اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس اداره برگزار شد، اظهار کرد: شرط اول برای معلم خوب شدن این است که قدر و منزلت خود را بدانیم و خودمان را ارزان نفروشیم و احساس مسئولیت کنیم و در واقع هرچه قدر و منزلت بالاتر باشد مسئولیت سنگین تر است.

وی ضمن اشاره به اینکه از نظر قرآن کریم کار معلم کار خداست و نقش او در جامعه نقش انبیا و اوصیاست و در هیچ مکتبی به اندازه اسلام به تعلیم و تربیت اهمیت داده نشده است، تصریح کرد: یک معلم می تواند افراد صالح و شایسته و بایسته را تحویل جامعه دهد و یک معلم می تواند قانون وراثت دانش آموز را خنثی کند برای مثال اگر دانش آموزی از نظر خانوادگی و وراثتی آلوده باشد یک معلم متعهد و متخصص می تواند ناشایسته را شایسته کند و از طول تاریخ بشریت این امر بر کسی پوشیده و پنهان نبوده است.

مدیر آموزش وپرورش بروجرد پیرامون آمار و ارقام و اسامی کسانی که رتبه برتر معلم نمونه کسب کرده اند، خاطرنشان کرد: تعداد 88 معلم در رقابت ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان در کرونا مهرورزی را برای آحاد مردم معنا و تفسیر کردند

معلمان در کرونا مهرورزی را برای آحاد مردم معنا و تفسیر کردند