مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-10اجتماعي

59 هزار دانش آموز در البرز باید حضوری امتحان بدهند


مدیر کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم، گفت: برای دانش آموزان مشکوک به کرونا اتاق جداگانه ای برای امتحان در نظر گرفته می شود و قبل از ورود دانش آموزان به محل امتحان، - ایسنا/البرز مدیر کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم، گفت: برای دانش آموزان مشکوک به کرونا اتاق جداگانه ای برای امتحان در نظر گرفته می شود و قبل از ورود دانش آموزان به محل امتحان، از طریق تب سنج دمای بدن آنها کنترل می شود.

سالار قاسمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره برگزاری امتحانات پایه 9 و 12 به صورت حضوری اظهار کرد: این تصمیم از سوی وزارت آموزش و پرورش گرفته نشده و پس از بررسی جوانب مختلف، از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغ شده است.

وی با اشاره به تعداد دانش آموزان پایه نهم البرز گفت: در حال حاضر حدود 37 هزار دانش آموز در پایه نهم تحصیل می کنند که به طور میانگین در هر مدرسه بین 40 تا 50 نفر می شود.

وی توضیح داد: امتحانات این پایه در مدارس محل تحصیل دانش آموزان برگزار می شود و نیاز به جابجایی آنها در مدارس دیگر نیست.

این مسئول اضافه کرد: امتحانات این پایه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود و تمهیدات لازم برای ضدعفونی کردن مستمر کلاس ها اندیشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

59 هزار دانش آموز در البرز باید حضوری امتحان بدهند

59 هزار دانش آموز در البرز باید حضوری امتحان بدهند